Ilgieji maršrutai – mūsų žygių istorijos pradžia. 2015 m. suorganizavome pirmąjį TrenkTuro žygį  100 km „Pėsčiomis pajūriu”. Nemenką iššūkį sau išsikėlėme, bet būtent jis mus išaugino, privertė keistis bei sustiprino. 

Nuo 2020 balandžio gyvename dar vienu žingsniu toliau: kuriame Solo žygių trasas visoje Lietuvoje. Mūsų tikslas – ne tik kurti vaizdingus ir įdomius maršrutus, bet ir su „Perskindol“ pagalba padėti pasiruošti ilgiesiems Solo žygiams. 

mūsų patarimai renkantis žygiuoti ilgąsias
solo trasas (nuo 15 KM)

Žygimantas (TrenkTuro projektų vadovas)
Mingailė (Kineziterapeutė, Solo žygių projektų koordinatorė)
Tatjana Kravčenko (TrenkTuro masinių žygių medikė)

Pasiruošimas

Žygiavimas ilgesniais atstumais (nuo 15 km) reikalauja bent minimalaus fizinio pasiruošimo

Kasdien atlikite tempimo pratimus, kurie atpalaiduos raumenis bei sumažins mėšlungių tikimybę.

3-4 kartus per savaitę nueikite bent po 4-5 km.  Palaipsniui didinkite kilometrų skaičių.

Žygiuokite su kuprine, kad pečių juostos ir nugaros raumenys priprastų prie žygio metu patiriamo krūvio. 

Rekomenduojame vaikščiojant avėti žygiams skirtą avalynę, kad kojos priprastų prie kitokio tipo batų – taip būsite tikri, kad batai nenutrins.

Kelis kartus per savaitę stiprinkite pečių juostos, nugaros bei kojų raumenis.

Žygiavimas

Rūpintis fizine sveikata – svarbu viso žygio metu: apšilimas prieš startą, tinkamas tempas žygio metu bei atpalaidavimo pratimai pabaigoje

Trumpa, visus sąnarius išjudinanti mankšta, bei tempimo pratimai po apšilimo  padės išvengti mėšlungio ar raumenų pertempimo.

Pasirinkite kūnui patogų žygio tempą ir didinkite jį palaipsniui. 

Ypač venkite per spartaus žingsnio pačioje pradžioje, nes taip raumenys pavargs ir pradės skaudėti dar neįpusėjus žygiui.

Žygio pabaigoje taip pat rekomenduojame atlikti tempimo pratimus kojų, rankų bei pečių juostos raumenims. 

Tempimo pratimai atpalaiduos raumenis, taip išvengsite pervargusių raumenų skausmo po žygio. 

Jei jaučiate, kad maudžia raumenis, rekomenduojame vėsinamuosius „Perskindol“ preparatus.

iššūkių suvaldymas

Žygiuojant ilguosius atstumus pravartu su savimi turėti pleistrų, dezinfekcinių priemonių bei vėsinanamųjų preparatų raumenims

Jei jaučiate, kad žygio metu pradėjo mausti raumenis, rekomenduojame naudoti vėsinamuosius preparatus, kurie savo sudėtyje turi šaldančių-šildančių savybių.

Vieni iš tokių, efektyviai veikiantys „Perskindol Active preparatai, kurių sudėtyje esantys eteriniai aliejai pasižymi:

  • Momentiniu šaldomuoju poveikiu ūmaus skausmo mažinimui;
  • Švelninančiu šildomuoju poveikiu skausmo mažinimui fizinio krūvio metu.

Daugiau „Perskindol“ produktų

„Perskindol“: stipresnis už skausmą

mūsų patarimai renkantis žygiuoti ilgąsias
solo trasas (nuo 15 KM)

Žygimantas (TrenkTuro projektų vadovas)
Žygimantas (TrenkTuro projektų vadovas)

Pasiruošimas

Žygiavimas ilgesniais atstumais (nuo 15 km) reikalauja bent minimalaus fizinio pasiruošimo

Kasdien atlikite tempimo pratimus, kurie atpalaiduos raumenis bei sumažins mėšlungių tikimybę.

3-4 kartus per savaitę nueikite bent po 4-5 km.  Palaipsniui didinkite kilometrų skaičių.

Žygiuokite su kuprine, kad pečių juostos ir nugaros raumenys priprastų prie žygio metu patiriamo krūvio. 

Rekomenduojame vaikščiojant avėti žygiams skirtą avalynę, kad kojos priprastų prie kitokio tipo batų – taip būsite tikri, kad batai nenutrins.

Kelis kartus per savaitę stiprinkite pečių juostos, nugaros bei kojų raumenis.

Mingailė (Kineziterapeutė, Solo žygių projektų koordinatorė)
Mingailė (Kineziterapeutė, Solo žygių projektų koordinatorė)

Žygiavimas

Rūpintis fizine sveikata – svarbu viso žygio metu: apšilimas prieš startą, tinkamas tempas žygio metu bei atpalaidavimo pratimai pabaigoje

Trumpa, visus sąnarius išjudinanti mankšta, bei tempimo pratimai po apšilimo  padės išvengti mėšlungio ar raumenų pertempimo.

Pasirinkite kūnui patogų žygio tempą ir didinkite jį palaipsniui. 

Ypač venkite per spartaus žingsnio pačioje pradžioje, nes taip raumenys pavargs ir pradės skaudėti dar neįpusėjus žygiui.

Žygio pabaigoje taip pat rekomenduojame atlikti tempimo pratimus kojų, rankų bei pečių juostos raumenims. 

Tempimo pratimai atpalaiduos raumenis, taip išvengsite pervargusių raumenų skausmo po žygio. 

Jei jaučiate, kad maudžia raumenis, rekomenduojame vėsinamuosius Perskindol preparatus.

Tatjana Kravčenko (TrenkTuro masinių žygių medikė)
Tatjana Kravčenko (TrenkTuro masinių žygių medikė)

iššūkių suvaldymas

Žygiuojant ilguosius atstumus pravartu su savimi turėti pleistrų, dezinfekcinių priemonių bei vėsinamųjų preparatų raumenims

Jei jaučiate, kad žygio metu pradėjo mausti raumenis, rekomenduojame naudoti vėsinamuosius preparatus, kurie savo sudėtyje turi šaldančių-šildančių savybių.

Vieni iš tokių, efektyviai veikiantys Perskindol Active preparatai, kurių sudėtyje esantys eteriniai aliejai pasižymi:

  • Momentiniu šaldomuoju poveikiu ūmaus skausmo mažinimui;
  • Švelninančiu šildomuoju poveikiu skausmo mažinimui fizinio krūvio metu.

Daugiau „Perskindol“ produktų

Perskindol“: stipresnis už skausmą

ŽYGEIVIŲ MĖGSTAMIAUSI SOLO ILGIEJI MARŠRUTAI
Aplink Baltuosius ir Juoduosius Lakajų ežerus (35 km)
„Dzūkiškais“ miškais link Bartkuškio kopos (15 km)
„Dzūkiškais“ miškais link Bartkuškio kopos (15 km)
Vandens mylėtojams (palei 8 ežerus) (22 km)
Vandens mylėtojams (palei 8 ežerus) (22 km)

Kartu mes įveikėme jau tūkstančius kilometrų!

Kartu mes įveikėme jau tūkstančius kilometrų!

Kartu su „Perskindol“ esame nuo 2015 metų. Tikime, jog būdami kartu užtikriname dar kokybiškesnę patirtį kiekvienam savo žygeiviui. Visad norime, jog patyrimo ir atradimo džiaugsmas būtų stipresnis už bet kokį skausmą, o ypač žygiuojant ilgus atstumus.

„Perskindol“ atsiradimo istorija atitinka mūsų vertybes. Tai ir yra priežastis, kodėl mūsų draugystė tokia stipri. 

„Perskindol“ sau sukūrė sėkmingas Šveicarijos tenisininkas ir verslininkas. Dažnai dalyvaudamas teniso turnyruose jis norėjo turėti raumenų skausmą akimirksniu malšinantį preparatą, kuris leistų tęsti žaidimą, būtų ne cheminis, nelaikomas dopingu ir galėtų būti vartojamas neribotą laiką.

Mūsų draugystės akimirkos:

Mes nežinome, kokie yra Jūsų siekiai ir iššūkiai, bet mes tikrai žinome, ką Jūs pajusite, kai įveiksite visas kliūtis, nes džiaugsmo jausmas, pasiekus tikslą, yra pažįstamas mums visiems. „Perskindol“ tiki, kad laimingas žmogus yra aktyvus žmogus.

Prisijunkite